luni, 9 iunie 2014

Vară, înghețată și cărți

   A venit vara. De când așteptam!

  Păcat că pentru mine vara și-a făcut debutul cu examene la facultate și o răceală groaznică. Deci îmi rămâne doar să visez la sortimentele de înghețată ce le voi mânca de îndată ce îmi trece laringita :) Da sunt înnebunită după înghețată, încă nu am cunoscut pe nimeni care să nu fie și dacă există cineva, acolo în univers, care să deteste înghețata..ei bine, nu vreau să îl cunosc.


  Îmi doresc să pot scăpa cât mai repede de examene căci am rămas cam în urmă cu cititul și vreau să recuperez. Momentan citesc primul volum din Ultima vrăjitoare din Transilvania - volumul 1: Contesa Aneke. L-am comandat și pe al doilea. Pare super drăguță seria (am înțeles că e o trilogie). În plus mi-a fost recomandată de o prietenă și am încredere în gusturile ei. Am să fac poate o recenzie când termin(dacă am timp).

  Am câteva cărți must read vara asta. Sper din suflet să ajung să le citesc pe toate, sau măcar o parte. Vă prezint câteva din ele, căci lista e lungă.

Seria Altfel de Îngeri - Lili ST. Crow 
Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede. Dru Anderson a fost dintotdeauna o „ciudată”, călătorind dintr-un oraş în altul împreună cu tatăl ei pentru a vâna lucrurile care mişună şi te atacă în noapte. E o viaţă stranie, dar plăcută — totul însă se schimbă într-un oraş prăpădit şi îngropat în zăpadă din Dakota, când un zombi flămând dă buzna în casă spărgând uşa de la bucătărie. Singură, îngrozită şi simţindu-se ca prinsă în cursă, Dru va trebui să-şi pună mintea la contribuţie şi să se folosească de toată pregătirea ei pentru a rămâne în viaţă. Monştrii s-au hotărât să plece şi ei la vânătoare — şi de data asta, Dru e pe meniul lor. Şansele de supravieţuire? Aproape nule. Dacă Dru nu poate rezista până la ivirea zorilor, atunci jocul e pierdut…


Spulberă-mă (Shatter Me #1) de Tahereh Mafi

  Suntem într-o lume care se destramă, stăpânită de foamete şi violenţă. Bolile distrug populaţia, nu mai există păsări care să zboare, iar norii arată ciudat. Restauraţia, facţiunea politică menită a salva o lume muribundă, dar care, îmbătată de putere, a devenit despotică, domină vieţile şi gândurile tuturor. Ecosistemul a fost distrus de abuzurile oamenilor, iar unul dintre rezultate este apariţia unor persoane cu abilităţi ciudate. Printre ele se numără şi Juliette, a cărei atingere e fatală. Nimeni nu ştie de ce e aşa, dar Restauraţia a găsit soluţia – după şaptesprezece ani în care a fost ostracizată de părinţi, colegi de şcoală şi întreaga comunitate, Juliette este închisă într-o celulă, căci atâta vreme cât nu poate să facă rău, nimănui nu-i pasă de ea.
Timp de 264 de zile, Juliette stă singură între patru pereţi, în 13 metri pătraţi de spaţiu. Însă lumea începe în sfârşit să se răzvrătească, iar conducătorii s-au răzgândit: poate că ceea ce pare a fi blestemul lui Juliette ar putea fi folosit cumva, poate că este exact arma de care au ei nevoie acum. Iar Juliette, după cele 6 336 de ore petrecute în singurătate, trebuie să aleagă: să fie pionul lor sau să lupte împotriva lor.

Suflet pierdut de Silviu Urdea
   Mihail, un tânăr care trăiește o intensă poveste de dragoste alături de Emma, primește într-o dimineață cea mai neagră veste posibilă: iubita lui a murit în urma unui tragic, dar ciudat accident de maşină. Din acel moment viaţa lui nu va mai fi niciodată la fel. Investigând, află că accidentul fusese precedat de o serie de dispariții misterioase, care par să aibă un numitor comun. Împreună cu cei mai buni doi prieteni ai săi și alături de inspectorul Constantin, Mihail încearcă în final să descopere identitatea celui care, într-un vehicul fantomă, a fost ultimul care a văzut-o pe Emma în viață…
Suflet Pierdut îți dă palpitatii și te umple de groază. Este o carte despre legătura nemijlocită dintre dragoste și crimă, viață și moarte, totul în formele sale cele mai naturale și brute.
Cât de mult poate o tragedie personală să schimbe ceea ce suntem cu adevărat?





Trailer-ul cărții îl găsiți aici: 



        Cam atât pentru azi sper să-mi treacă răceala cât mai repede căci simt că mor fără înghețată, frappe-uri cu gheață și milkshake-uri reci.

Un comentariu:

  1. Și eu răcesc vara, mai ales la începutul ei :)) Get well soon!

    Cît despre cărți, din ce ai enumerat n-am citit decât „Spulberă-mă”, care e foarte faină, mie mi-a plăcut mult. Povestea nu te dă peste cap, dar modul cum e scrisă, frazele, stiul în general pur și simplu te lasă fără cuvinte!

    Succes la examene!

    RăspundețiȘtergere