vineri, 20 iunie 2014

Leapșa: Happy Bookaholic

       Am primit leapșa de la Jurnalul unei cititoare so here we go :)

1. Ce iubeşti cel mai mult atunci când cumperi cărţi noi? 
    Ador mirosul acela specific al cărților noi. Ador primul contact, momentul acela când ating pentru prima dată cartea și știu că din acea clipă e a mea. E un sentiment ciudat pe care nu pot să îl explic prea bine.


2. Cât de des îţi cumperi cărţi noi? 
    Destul de des. Evident depinde și de câți bani dispun. De obicei îmi cumpăr cărți când sunt tristă sau supărată, e modul prin care mă înveselesc. 


3. Librării sau magazine online? 
     Magazine online. Locuiesc într-un oraș mic cu puține librării, iar gama de cărți este destul de redusă. Deci prefer să îmi cumpăr de pe net.

4. Ai o librărie preferată? 
     Oscilez între Libris.ro și Elefant.ro

5. Faci precomenzi?
    Nu, nu țin minte să fi făcut vreodată. 

6. Ai o limită lunară când vine vorba de cumpărat cărţi? 
    Nu. Deși încerc să mă limitez la 3-4. Am deja multe cărți în bibliotecă care așteaptă să fie citite, dar mereu mai îmi face câte una nouă cu ochiul și atunci ... I must buy it. În plus tot împrumut cărți de la biblioteca orașului și nu mai știu cum să-mi împart timpul de citit. 


     

7. Ai interdicţii la cumpărat cărţi? (book buying bans) 
   Nu, deși în ultima vreme cred că ar trebui cineva să-mi impună un ban până nu îmi stric toți banii de vacanță.

8. Cât de lung este wishlist-ul tău? 
    Foarte lung.....sunt multe cărți bune pe care mi le doresc și sper să le achiziționez cât mai repede.

9. 3 cărţi din wishlist pe care vrei să le cumperi în momentul ăsta. 

     



10. Cine doreşti să mai facă acest tag? 
     Oricine dorește :)







Un comentariu: