joi, 10 iulie 2014

Leapșa: Social Media Book Tag

   

    Am primit această leapșa pe blogul Jurnalul unei cititoare. Ideea e ca pentru fiecare rețea de socializare să alegem o carte care i s-ar potrivi. Deci iată opțiunile mele:

Twitter: Cea mai scurtă carte dintre preferatele tale. 

     Diavolul si domnisoara Prym de  Paulo Coelho


Facebook: O carte pe care toată lumea te-a presat să o citești. 

Academia Vampirilor de Richelle Mead
(nu regret, chiar mi-a plăcut mult întreaga serie)



Tumblr: O carte pe care ai citit-o înainte să fie cool. 

Divergent de Veronica Roth
(când am citit eu cartea nu era încă toată nebunia asta cu întreaga serie și nici filmul nu era în plan)




Myspace: 
  O carte despre care nu îți amintești dacă ți-a plăcut sau nu. 

Tess D'Urberville de Thomas Hardy
(a trecut ceva vreme, vreo cinci ani și habar nu am dacă la vremea aceea mi-a plăcut sau nu)




Instagram: O carte care a fost atât de frumoasă încât a trebuit să îi faci o fotografie. 

Vampirii din Morganville - Balul fetelor moarte de Rachel Caine 
(nu i-am făcut poză dar îmi place mult coperta)




YouTube: O carte care ți-ai dori să devină film. 

Ultimul Avanpost - Lavinia Călina
(da știu, slabe șanse)




Goodreads: O carte pe care o recomanzi tuturor. 

Nymphette_dark99 de Cristina Nemerovschi
(știu că sunt mulți cei care nu se împacă cu romanele Cristinei, dar eu tot mai sper)




     Deci astea sunt răspunsurile mele. Cine vrea leapșa nu are decât să o preia de aici.
Cu bine dragilor!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu